mary goes weekend-faster

2010-10-15 23:26:02
Egentligen har jag inte tid att blogga, jag måste sova. Nyss. Men John Blund har gått vilse så vad annars göra. Boh!

Jag ska vara faster på allvar i helgen. Broder Jacob (broder Micke) kommer och hämtar mej kl 11 imorrn sen är det kvalitetstid med Moa-mys fram till söndag eftermiddag.
Tur ändå att Moa är så pass självständig.
Pratade med Maria om det idag, hon undrade över belastning för rygg och så. De gånger jag bär Moa är de gånger jag tvingar henne att bli buren, haha. Ok, jag måste hjälpa henne i och ur sängen och sådant men annars klarar hon ju mycket själv. Men lite tvångskramar får hon allt ta när faster Mary är in charge.



På tal om Maria.
Har möte med henne och Petra på torsdag. Tror det blir bra. Vill iaf tro det.
Samtidigt är en del av mej livrädd...
Sluta Mary, inget att vara rädd för, come on!

Kommentarer
Postat av: s

vars gör du dina?=)

2010-10-17 @ 15:55:47
URL: http://apsatss.blogg.se/
Postat av: s

vaaaaa fett gott ju ;O ja köpte balleria kladdkaka vanilj den va äcklig :(

2010-10-17 @ 21:34:25
URL: http://apsatss.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: