mysig dejt

2010-10-31 13:10:01

Hade finaste Saari här igår, vår första riktiga dejt utanför sjukhusets väggar. Hon hade med sej en hel påse med gottigott och så fina blommor till mej.
Sötnos lagade god mat till oss, nudlar med creme fraishe, stekt quornfile och halloumi. Gottigott.
Vi tittade på Psych, The mask och sen Tale of two sisters, som var filmplanen för kvällen.
Kramar, handhållning, rökpauser, kysspauser och mysig närhet. Choklad, ostbågar och cola.
Pga omständigheter som jag har full förståelse för så åkte hon tillbaka till sjukhuset på kvällen istället för att stanna, men jag fick flera timmar med henne i alla fall. Massa mys var det.
Hon gav mej ett lugn, jag sov som en prinsessa hela natten, otroligt välbehövligt. Sov nog mer i natt än jag gjort på hela veckan nästan.
Hon är en bra medicin <3

 

Mina fina blommor. Rosa :) Och genom att köpa dessa stödjer hon rosa bandet, det är bra skit det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte det var underbart att vara med dig, underbart att kura ihop sig med dig. Det känns jättebra att du förstår att jag var tvungen att fara, men du ska veta att jag verkligen - verkligen - VERKLIGEN inte ville <3

2010-10-31 @ 21:14:47
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: