folkstorm

2010-09-11 20:52:24
Allvarligt, vart kommer allt folk ifrån. Min blogg har gått från att ha 10-15 besök/dag till rtunt 40-50/dag.
Visst, det är roligt att fler människor har hittat hit men nu känner jag ju pressen att jag måste underhålla folket oxå och det har väl varit halvdåligt på den fronten ett tag nu.
Men vad finns det att skriva egentligen?
Jag har köpt skor. No big surprise. Jag har jobbat. As usual. Jag har svettats med en video som ingen som läst kan ha missat. Idag passade jag min prinsessa, vilket tidigare inlägg visade på.

Känns dock som att min hjärna har tusen projekt på gång.
Jag vill göra fler videor (videos?), jag planerar för kommande frisyr/hårfärgsbyte, jag måste få tummen ur och måla klart här hemma, jag ska läsa nya boken jag fick idag.
Jag vill skriva mer oxå men den delen av mej är återigen blockerad.
Jag vet inte om det beror på att jag inte riktigt vet VAD jag vill skriva om eller att jag bara inte vågar släppa fram det med risk för vad som kommer hända inom mej.
Har en hel del saker som jag är royally pissed över men som kanske inte alltid lämpar sej för en öppen blogg, mest för att det kommer gå ut över andra människors privatliv.
Äh jag vet inte.
Sen kanske man skulle dra ihop ett politiskt inlägg.
Frågan är hur fula ord man får använda?
Skämt åsido. jag har åsikter men jag är inte väldigt politisk insatt så egentligen känns det ganska lame av mej att försöka skriva något. Nästan lite falskt.
Äääh, ni fattar inte. JAG fattar inte alltid.

Jag tror jag lägger ner, snacka om ORDBAJS

Kommentarer
Postat av: Plupp

Alltid roligt med nya läsare, det bevisar ju bara att det du slänger upp i bloggen skapar intresse =)

Politik och vad annat som helst kan man ALLTID skriva om. Det är din blogg, den är fri och skapas av dina ord. Vilka förkunskaper a lá namedropping och krångliga siffror du har spelar ingen som helst roll. En åsikt kan man ha om allting ändå. Go for it!

2010-09-12 @ 15:20:11
URL: http://fialicious.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag gillar din blogg, har alltid gjort och kommer alltid att göra känns det som. sen att inte man inte uppdaterar har faktiskt mindre betydelse. Skriv när du känner för det och sluta sitta och fundera på att du ska "roa eller underhålla" dina läsare. Fortsätt som du gjort eftersom det är ju därför folk kommer till bloggen.

2010-09-14 @ 22:34:07
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: