i huvudet på en puff

2010-09-17 21:59:40
Yo, Puff-mannen här. Jag fick höra att det fanns en efterfrågan efter mina blogginlägg så ja man får väl ge fansen det som vill ha. Alltså har jag slitit mej från bollarna och vässat klorna...pennan...äh, ni fattar.
Kanske ska döpa om bloggen. Hmm. Puffen in the bollhav.
Fatta hätigt att ha ett BOLLHAV! Själv får man ha sina bollar i en kattlåda? Ursäkta!? Ser mina bollar ut som kattbajs? Va va va?
Kattbajs äter man. Det smakar choklad. Jag får inte äta kattbajs. Eller choklad  Jag gör det iaf. Äter kattbajs alltså. Och choklad.
Mamma brukar sucka och fråga vem som har uppfostrat mej. Jag är som Pippi Långstrump och uppfostrar mej själv ska ni veta. Lika stark är jag oxå. Joru.
Mamma brukar säga till folk att hon har en liten hund. LITEN? JAG? Hon är ju uppenbarligen ganska dum. Eller så är det inte bara gällande sej själv on har helt värdelös kroppsuppfattning.
Nån vajsing blev det ju.
Nu ropar bollarna på mej att jag ska komma å rädda dom ur kattlådan. Bäst jag....somnar.

Päjz ouy! /puff

Kommentarer
Postat av: Andie

YAY!!! Puffen Rulez!

Jag skrattade högt, give me more!

2010-09-18 @ 12:30:50
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

hahaha ska vidarebefodra din önskan till herren

2010-09-18 @ 12:33:56
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: