mina senaste skor

2010-09-27 20:15:33
Nu var det länge sen jag skrev om skor så därför tänkte jag visa upp de senaste inköpen och skriva lite vad jag tycker om dem å sådant.

349 kr

Kanske bland de skönaste skorna jag haft på länge, kan ha dem på i flera timmar utan att få ont i fötterna. Funkar finfint både till byxor och kjol. Helt klart riktigt bra köp. Dock är man inte direkt ensam i Umeå om att ha dom, de går som smör i solen.

399 kr

Grymt snygga, hemska att gå i. Jag får kramp i benen efter tio minuter. Typ. Visst, jag har klarat fyra timmar men fötterna grät av smärta. Ibland undrar jag om det är värt smärtan, men dom är ju hemskt fina. Men inga höjdare.

399 kr
(499 när jag köpte, skit då)
Snyggaste evvah! Och faktiskt bra mycket skönare än man kan tro. Undviker dock att gå i dem för länge pga rygg och höfter men skulle nog lätt kunna jobba alla fyra timmar i dom. Som sagt, skönare än man kan tro :)

så, girls. Köp skor.
Vart alla skor är köpta behöver jag kanske inte ens nämna men ja, skopunkten såklart :)

Hm, kanske borde ha en egen kategori för skor

Kommentarer
Postat av: B.Lus

Love them all! Så jävla snygga ;)

2010-09-27 @ 21:17:43
Postat av: Andie

En egen kategori för skor vore riktigt smart. Jag gillar de sista pjuksen mest även om jag inte kan gå med klackar överhuvudtaget.

2010-10-04 @ 21:30:56
URL: http://houseofwise.blogg.se/
Postat av: mary

Andie:Ska fixa en sån. jaa dom är så fina. att gå i klack är en vanesak. själv skulle jag dock aldrig sätta på mej ett par stiletter, jag skulle bryta benen av mej men vissa kan ju det med

2010-10-08 @ 22:06:23
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: