Snippeti

2010-09-22 07:59:21
Då var det dagen D. Mary ska till frisören. Ska bli otroligt skönt att slippa allt detta trollrufs.

Ja ni ser ju. Lockar. Tjock hår. Överallt.
Ja ni har ju sett frisyrplanen.
Men framför allt ska jag tunna ut håret. Så skönt det ska bli.

Sen är ju planen Ny färg oxå. Min lilla Fröken Fritzl kommer å hjälper mej med det sen (förklaringen till det namnet kan ni få nångång, men det är inte så illa som det låter haha)

Blir ju först blekning av hår sen på med den nya färgen. Hoppas det ska bli bra.

Till detta ska vi äta hallon/blåbärspaj a'la Mary. Blir inte bättre :)

 

Ajuste, mellan klipp och färg ska jag ju knäcka rygg oxå. Led-och kotmanipulering som det så fint heter. Men visst, mainpulera mera.


Kommentarer
Postat av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Smiter in och tipsar om några tävlingar i min blogg. Där du kan vinna en babyfilt, tandblekning och smycken.



Vill du inte ha sånt här på din blogg så ber jag om ursäkt och du kan radera denna kommentar eller nått.. :)



Kram

2010-09-22 @ 11:50:10
URL: http://milliez.nu
Postat av: Lilly

Jag önskar man kunde tjocka till håret också om man ville. Haha! Hade verkligen behövt det. :((

2010-09-22 @ 12:06:12
Postat av: Saari

Naaaj! Men gah, tänk den som behövde TUNNA UT sitt hår... Orättvist!

2010-09-22 @ 19:44:38
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

Saari: haha joru, jag tror det kallas i-landsproblem. men nu är det mindre och det är såå skönt

2010-09-22 @ 19:54:01
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: