svar

2010-09-16 17:45:48
Ska nu passa på att svara på de frågor jag fick av Andie, så får vi se om det dyker upp fler sen. Men det brukar bara vara hon som ställer frågor så jag tvivlar haha

När kommer nästa vlogg inlägg?

-Eh, när jag cool och snygg och har nåt vettigt att säga. Med andra ord, det kan dröja

När ska Puffen få gästblogga igen?
-Ska fråga. Han säger att det kommer inom kort, han gnuggar geniknölarna för fullt. nähe, det var tugga sej på benet han gjorde. My bad. Men snart iaf

Ska inte din kisse också få gästblogga?
-Wilma ska nog snart få berätta om sitt lilla äventyr, funderar på att göra det i videoform, jaao

Jag vill ha fler musik inlägg. (det var ingen fråga utan en förfrågan)
-You got it

Det skulle också vara roligt att få se bilder från ditt hem,inredning, kläder osv.
-Hahah, nej dety skulle inte alls vara roligt, inte i nuläget. Okej, fick en hel del städat idag men hejåhå. Men visst, det ska gå att ordningt när det är mer ordning här hemma

Kommentarer
Postat av: Andie

Tack för alla svaren, väntar med glädje på ler inlägg av Puffen.

2010-09-17 @ 21:10:28
URL: http://houseofwise.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: