Tänk vilken skillnad

2010-09-24 15:18:21
Jobbat i två dagar och jag mår reda så mycket bättre. Fått aktivera mej, använda kroppen och hjärnan.
Känns gött som godis, helt klart.
Klart det är viktigt att jag hela tiden tänker på hur jag rör mej, att inte vrida fel och lyfta tugnt, men sånt har jag ju egentligen alltid behövt tänka på.
Var ganska full rulle idag. Mycket skulle packas bort, det skulle flyttas om, dessutom är det lönehelg.
Var dock skönt att ha saker att göra. Efter en episod igår är jag fortfarande lite psykiskt blåslagen, men det är en annan historia.

Fest med socker-Marielle ikväll. Ska bli roligt. Känns som det var galet länge sen jag träffade folk. Förutom kunder och kollegor då, men ja. Ska bli skojsigt iaf.


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: