Att ha tråkigt

2011-04-24 14:08:21
Att ha tråkigt är lite av en lyx för mej. När livet är svart är allt bara tungt, men när det blir för vitt är man för spejsad för att känna uttråkning.
Jag har nu spenderat två dagar med att ha riktigt tråkigt, känns ändå ganska schysst även om man gnäller lite, för tristess är ju inte direkt skoj.

Jag njuter av min ledighet med bra böcker, serier och musik i vanlig ordning.
Den inre stressen har släppt till stor del och andetagen känns jämnare.
Jag saknar älskade Saari till tusen men vi ses snart igen.

Hittade tussilagos på morgonpromenaden med Puff, tänk att våren hittade till norrland i år igen.
Tyvärr kommer även det gula monsterpulvret pollen hitta hit snart oxå, vilket kommer göra mej till ett rödögt snorigt monster, men det är väl smällar man får ta. Allt för sol och värme.
Jag lever upp på ett hela annat sätt när ljuset kommer, men det är nog inte direkt ovanligt.

Nåja, jag hade egentligen inte mycket att komma med. Lite lyxuttråkning och random babbel.
Tror jag ska sätta mej och skriva ett snigelbrev, minsann

Gos med vovve



Kommentarer
Postat av: Saari

Idag har jag bara legat i soffan och lyssnat igenom Happyland två gånger, sedan en REM-skiva och till sist lite Moody Blues. Snacka om att göra ingenting. Så jävla skönt!



Och under hela tiden jag lyssnade på musiken så poppade du upp i tankarna <333

2011-04-24 @ 17:21:02
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

saari: sjukt skönt att bara slappa.

dej tänker jag alltid på -oooost-

2011-04-24 @ 17:33:38
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Andie

Åh snigelbrev... Är det till mig? ;-)

Och uttråkning kan vara ganska bra för en även om det är tråkigt. Kram Kram

2011-04-25 @ 13:11:08
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Andie: yes, snigelposten är till dej :)

men jo precis, skönt att kunna ha tråkigt. kram

2011-04-25 @ 13:20:43
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: