ord

2011-08-26 15:09:37
Sitter och stirrar på den tomma vita rutan men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är hemma ett par timmar.
Känner att jag inte ännu orkar skriva om nya diagnosen. Jag har tagit till mej av era kommentarer men är inte redo att skriva om det ännu.
Jag vet att det är ett plus att jag nu kan få rätt behandling men det är stort iaf.
Att jag redan befinner mej i en depression gör inte saker och ting lättare.

Jag tror jag får återkomma.
Förlåt till alla jag inte hört av mej till, jag har helt enkelt ingen energi

Kommentarer
Postat av: Yolanda

Styrkekramar till dig, tjejen! <3

2011-08-26 @ 21:02:09
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: