Ledighet under jul

2011-12-19 20:28:47
Planer för juldagarna:

Serier
Women's Murder club s.1
Law and Order:Special victims unit s.1
Endgame s.1
American Horror Story s.1
Favorit avsnitt av Rizzoli&Isles

Filmer
End game
Good advice
Agent Cody Banks

Böcker
The Apprentice
Keeping the dead

Som ni ser kommer jag inte ha mycket ledig tid under juldagarna. Jag kommer vara mycket upptagen med att nöta på soffan, blir mosig i hjärnan och få fyrkantiga ögon. 
Risk finns att jag efter en vecka kommer tro att jag är polis, har glömt bort svenska språket och inte kan skilja på en pistol och en vante.
(Really? Mittens?)
Men gött ska jag minsann ha det. Ladda med glögg och annat göttigt.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: