Shetlandsponnyfrilla

2011-12-12 15:51:06
När man ska vara någonstans kl tio är det riktigt jobbig att vakna och se att klockan är 9.55. Ugh, stabil start på dagen. Ramlade in på Vågen 10.15 och fick kommentaren "är du nyvaken. Du ser ut som min shetlandsponny i håret". Det är inte lätt jämt.
En dag som börjat på det sättet brukar kunna bli riktigt dåliga men jag valde att försöka få dagen bra ändå och det har funkat. Använde arbetsterapitimmen till att göra scheman för måndag-tisdag.

Ibalnd känns det lite tärt det här med schemaliv men samtidigt så skriver jag ju in saker jag tycker om att göra på schemat, inte bara "måste"-saker och då det hjälper med rutiner så får det väl vara värt det.
Ska väl erkännas att jag inte alltid följer till punkt och pricka, i helgen blev det mycket som inte blev av, men av sina orsaker.

Viktigaste nu är att komma igång mer med det kreativa och att på ett bättre sätt förstå mina känslor och eventuella reaktioner på det.
Och att överleva julstressen.
Hallelujah

Kommentarer
Postat av: Saari

Inte kul att försova sig. Känns dessutom som onödig sömn, man är ju inte mer utvilad.

2011-12-12 @ 16:03:17
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Andie - med pyret i magen

Inte roligt att försova sig men vad bra att du ändå kunde få din dag att fungera på ett bra sätt trots det.

2011-12-12 @ 21:20:04
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: