den där jag delar dna med

2011-02-12 14:28:42
Gamla läsare, minns ni inlägget om förnedringsfikat?
Det är snart två år sen och det var sista gången jag träffade min morfar.
Imorgon är det dock dags igen. Mormor fyller år och jag vill inte att hon ska komma i kläm för att hennes man råkar vara en skithög som inte kan respektera mej.

Kan inte påstå att det känns helt roligt heller, jag skulle ju helst inte vilja träffa karln igen. Det handlar inte så mycket om de saker han sa utan hans bristande respekt för mej som människa.
Han vägrade vara med på mitt bröllopsfika ("SÅNT" firar inte jag)(detta var 2007) och så det senaste, som i mindre skala förekommit relativt ofta.

Nåja, hur det går imorgon får vi se just imorgon.

Kommentarer
Postat av: Wickan

Åsså skyller de äldre på att ungdomen inte har nån hyfs o fason. Hoppas det går bra i morgon! Om han börjar kan du väl komma med nåt om "det finns väl saker hos dig som inte jag tycker om, men det tycker jag hör till vanligt förnuft att inte sitta o klanka ner på här..." eller nåt sånt....

2011-02-12 @ 15:43:31
URL: http://wickansvarld.blogspot.com
Postat av: Ninni

Sv: Det var så lite. :)

Tack så mycket!

2011-02-12 @ 23:00:30
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Livmoderskeppet

Shit, alltså när jag läste det tänkte jag "Jaha, en till som inte bryr sig om familjen och vägrar bita ihop lite" men så läste jag det andra inlägget om hur han sagt så vidriga saker om ditt utseende som "jag spyr" osv, herregud, han måste ju ha någon störning/senilitet eller har han alltid varit så?



Man kan inte förväntas umgås med folk som behandlar en sådär. Det som förvånar mig är att ingen annan försvarar dig typ med att du får väl se ut hur du vill? Tycker att du verkligen måste ställa resten av familjen mot väggen gällande detta.

2011-02-17 @ 13:09:02
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: