Not a perfect girl

2011-02-27 13:22:40


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommentaren dyker upp på tjack-lins sida kan du se vad jag har skrivit. Tycker att hennes blogg är 1. hjärndöd 2. hon kan jobba för aftonbladet och få pengar för att förpesta för andra isf att göra det av sin egen självgodhet.



Hon studerar journalistik och tror att hennes blogg faktiskt är ett arbete av det hon läser. Precis som min, det är mycket jag lär mig av min utbildning till undersköterska som jag skriver. Och min allmänbildning. Jag vill hjälpa andra, belöningen är att jag får en viss summa pengar i månaden.



Men för folk som verkligen har ett gott hjärta, jobbar som undersköterska för de tycker om människor och inte för lönen. Som är det stora frågan på alla andra jobb. Hur mycket man får i lön.

2011-02-27 @ 15:46:02
URL: http://bettylife92.blogspot.com
Postat av: Emma

Najs header du har! Hur har du gjort den? (Vilket pogram?)

2011-02-27 @ 20:12:20
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: