This makes me wanna die

2011-01-31 19:16:03
Okej, jag gillar i-landsproblem, det känns ganska lyx att ha sådana, men detta är ett i-landsproblem deluxe!!

Fick höra på jobbet i fredags att Jay och Minnah (idolerna, nivet) mest troligt skulle uppträda i Victoriagallerian på söndagen men det var inte helt spikat.
Jag och Saari var ju båda sugna på att se dem så vi höll koll på Gallerians event, men inget dök upp.
Kvart i två på söndagen ringer Saari och säger att de var planerade att börja spela 14.00.
Jag kände mej inte jättesugen på att kasta mej in till stan på en kvart så jag la ner planerna.
Det kändes trist, men okej. Fram till idag. Då dök detta upp
(Ja, klippet är från sundsvall, men same shit different town, nivet)

 

För er som inte hänger med i svängarna kan jag då infomera om att Make me wanna die är en The pretty reckless låt. Av Jay och Minnah. Som jag har MISSAT! Så inte okej. Alls.

Idag surar jag!


Kommentarer
Postat av: Saari

Alltså, så bitter har jag inte varit på jävligt länge!

2011-02-02 @ 18:24:25
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: