åh!

2011-06-20 08:47:31
Att läsa alla kommentarer (även till in the looking glass). NI ÄR SÅ FINA! Tack för alla fina ord.

Det är kullerbyttor i magen, fjärilar gone berzerk typ.
Det är bra att le för hjärnan uppfattar det och skapar endorfiner och jox.
Så jag ler...
Utan att ens reflektera över det.
Jag bara ler. Ofta

Det som skaver lite är att inte kunna ringa Malin och berätta. Hon skulle ha tjutit av lycka!
Malin var en en de första som gav oss blessing (redan till mej när jag ville dejta Saari) och det skylle ha betytt mycket för mej att ha henne med nu, men jag vet att hon sitter på en trygg, vacker plats och skuttar av lycka, med ett sådant skratt som bara hon hade


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: