Blogg...

2011-06-25 15:45:58
Jaa, jag vet, jag är helt värdelös på att blogga. Inte direkt så att jag är fullt upptagen med annat heller.
Kan ju börja med att lägga upp bild på förlovningsringen. Dock är vår med bara en sten i mitten.

(å andra sidan kanske det framgått av uppdaterade headern)

 

Nästa helg ska vi ha lunch med våra föräldrar så de får träffa varandra. Kan bli intressant men trevligt hoppas jag.

Igår var det midsommarfirande. parmiddag (!!!) med Lynn och Marcus. Finmiddag, findricka, fulsång och monopol.

 

(monopol ska vara tyfft)

Hade iaf en jättetrevlig kväll trots att jag kom tvåa i monopol. Säkert lika bra, Saari är en sjukt dålig förlorare, dock är hon lika dålig vinnare. Så fort hon kom över lite cash kom makt-vansinneskrattet haha. Lika bra hon vann, jag hade väl fått sova på uteplatsen om jag hade spöat henne. Kärlek gäller inte i spel :P

 

Detta blir helt meningslöst och skitnödigt. Jag lägger ner

 


Kommentarer
Postat av: Saari

Hahah, jag försöker faktiskt tygla mig själv men det GÅR inte när jag spelar spel!



<3

2011-06-25 @ 17:57:23
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag kan ju säga så här att maken min blev impad av monopolspelet. :-D

2011-06-25 @ 17:58:51
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Andie: kan tro det du. jag vill oxå ha ett sånt ^^

2011-06-25 @ 18:18:11
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: