Hon!

2011-06-12 19:20:36
Okej, jag vet, det är drygt att läsa om andra människors snuttegull om sin partner. Man blir lätt kräkfärdig av för mycket gulliga, fina kanske lätt överpretantiösa kärleksförklaringar.
Därför säger jag det nu, ni läser vidare på egen risk.

När bröstkorgen nästan värker och hjärtat håller på att explodera måste man faktiskt få ut det på något sätt.
Jag klamrar mej fast vid min ängel för brinnande livet, försvinner hon så slutar jag nog andas.
Jag vet inte ens om mitt ordförråd räcker till att förklara denna kärlek, vet inte om jag kan så många honungsdrypande ord som vill ut.
Att få hålla hennes hand, att somna och vakna brevid henne, att få smeka hennes kind, att lyssna på hennes skratt, att torka hennes tårar är den största gåva någon gett mej på väldigt länge.
Det faktum att vårt snart 7 månader långa förhållande redan fått utstå väldigt mycket och vi fortfarande står stadigt, på fast grund. Vad säger man? Det känns lite som att hon kanske inte ens finns, utan att min hjärna skapat det perfekta, det onåbara, en underbar illusion.
Jag nyper mej själv i armen, jag nyper henne i armen för att förstå att hon verkligen finns.
Jag vet, detta börjar bli lite äckligt nu, jag fattar men jag måste få skriva det. Som jag sa, ni väljer själv om ni läser.
Mitt hjärta gör dubbelvolter.

Så ostigt nu.


Kommentarer
Postat av: Helena Liljestrand

Jag är otroligt glad för er skull. Du förtjänar allt det bästa. Stor kram till er

2011-06-12 @ 20:20:48
Postat av: mary

Helena: first of all, jättekul att höra av dej :) och sen, massa tack sötnos!!

kram

2011-06-12 @ 20:22:32
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Saari

Hihihih. Love ost!

2011-06-12 @ 21:39:34
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag tycker att du uttrycker dig jättebra! Det märks att Saari är bra för dig! Dessutom ser ni skitcoola ut tillsammans!

2011-06-14 @ 16:46:05
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Saari är klart bäst för mej, hon är halva mitt hjärta :)

2011-06-14 @ 21:17:43
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: