html+Elena Undone

2011-06-06 15:42:30
Baah, just slagits med html-koder. Kan ju stolt säga att jag vann men jag blir helt skelögd av alla joxiga koder hit och dit (ja mer skelögd än vanligt menar jag då).
Har ju haft Malin som fixat allt, hon var varit min bloggsupport sen jag skaffade denna.
Nåja, att behöva fixa det själv är knappast det som svider mest med Malins bortgång.

Anyhow, såg en film igår. Elena Undone.
Typisk straight kvinna möter lesbisk brud, blir head over heals in love och sen med tillhörande drama, förvirring. Ni vet, klassikern i hela straight-gay scenariot.

Filmen var bra, visst, men temat är kanske lite uttjatat. Kommer säkert se den igen, men den kommer kanske inte hamna i dvd-hyllan.


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: