Hur det kändes

2011-06-20 16:57:28
Jag hade tänkt att jag skulle försöka förklara känslan i att fria till någon men jag tror inte jag kan, det var så stort och så plötsligt.
Inte att vi inte har tänkt på det, båda har vi kastat ett extra öga när nåtgot bröllopsrelaterat har dykt upp.

Sen var det bara stundens ingivelse. Jag såg det framför mej i någon sekund, det nästa jag vet är att jag står på ett knä med hennes händer i mina.
Jag hann inte ens vara nervös över ett nej, svaret kom så fort och så självklart.
Det bara virvlade i magen.

Sen dess har det mest varit miiihp. Iiiihp!!

Utöver det är jag bara typ borderline maniac.
GLAD GLAD GLAD!!!

Total lycka!

Kommentarer
Postat av: Emman

Finaste sötunge! All min kärlek.

2011-06-20 @ 18:25:12
URL: http://emmahpalmqvist.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Ett stort grattis till er båda!

2011-06-23 @ 20:41:24
Postat av: Jacqueline

Grattis Mary. Vad kul för er. Hoppas ni får det bra tillsammans. Men ni bor väl inte ihop som jag förstått det? Ska ni skaffa gemensamt place nu? Jag och min man hann både förlova och gifta oss innan vi flyttade ihop :D

2011-06-23 @ 23:03:54
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: mary

Tack Jacqueline :)

Vi bor inte ihop nej. Vi har funderat på det där med gemensamt men saken är den att vi har så mycket djur! Tillsammans blir det 5 katter och så lilla vovven så vi skulle behöva ett ganska stort place.

men i framtiden blir det säkert så :)

2011-06-24 @ 11:42:43
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: