Svar del 2

2011-06-16 13:47:13
Finaste Marielle kom med fler frågor så nu svarar jag på dem med.

1. När ska vi träffas nästa gång!
Bra fråga, väldigt snart hoppas jag.
Jag får la pallra mej till bushen snart om inte annat.

 2. Vad är du mest nöjd med gällande ditt utseende?
Haha vem har jag sagt att jag är nöjd med nåt?
Nej, men mina ögon kanske. Och munnen

 3. Vad är du mest nöjd över att ha presterat i livet so far?

Svårt du. Jag är nöjd över det dryga halvåret utan självskador,
jag är nöjd över att ha klarat över ett år med arbetspraktik.
Nej men mest nöjd är jag nog över att jag mer eller mindre
dödat anoreximonstret.

 4. Hur går det med snusandet/rökandet?
Ja vad ska jag svara, det går jättebra. Röker och snusar dagligen,
helt utan problem. haha.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: