så trött

2011-03-02 19:48:08
Egentligen har jag saker att skriva om, jag vet bara inte hur.
Jag vet inte om jag ska vara allvarlig, rolig, sarkastisk...
Jag är så trött, så väldigt trött och ändå sover jag mest hela tiden. Jag fryser.
Så ja, jag antar att det är nåt galet nu, jag får bara vänta på att det ska passera.

På tal om sarkasmer. My lifesaver. Sarkasm och ironi räddar mej i alla lägen, när jag inte orkar vara positiv men inte heller vill gnälla.

Åker hem imorgon, är ledig på fredag, 2-årskalas på lördag. Mycket inplanerat i min väldigt trötta, mosiga hjärna.

Jag återkommer när jag har mer vettiga saker att skriva

Kommentarer
Postat av: Saari

Vila allt du kan, älskling. Du kanske håller på att bli sjuk, men egentligen kanske du skulle gå till VC och be om att få ta blodprover för att se så att allt är okej. Ta hand om dig på bästa sätt!



Allt är bra här hemma.



När jag tänker på dig så ler jag.

2011-03-03 @ 17:36:00
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: