The Unforgiving

2011-03-18 11:31:47

 

Börjat lyssna in mej på Within Temptations senaste album The Unforgiving som alldeles nyligen släppts. Känner ju att jag måste hinna "plugga in" den innan spelningen.
Nåja.
Det låter bra, helt okej, dock en aning cheesy. Texterna håller väl ungefär samma standard men musiken känns väldigt...peppig? Närmaste beskrivningen jag kan komma utan att skriva poppig för så illa är det ju inte.
Inte illa alls egentligen, bara peppigt och lite oväntat. Arma Sharon kanske fick för mycket gravididetshormoner under inspelningen :P

Hur som haver så är det ändå ett album jag kommer att införskaffa till min samling.

Första singeln från The unforgiving

 


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: