Within Temptation

2011-03-10 20:06:10

 

I brist på riktig Within Temptation-spelning igår (den är framflyttad till 26 oktober) så kollade vi på Black symphony-dvdn. Det är en spelning från Ahoy Arena i Rotterdam, 7 februari 2008. Det speciella med denna är oxå att de har en stor fet symfoniorkester på scenen med typ fyrtiotolv medlemmar. Oooh the chills.
Sharons röst är ju..ja jag vet inte vilket ord jag ska använda, jag blir helt mållös när hon öppnar munnen. De rena tonerna, klangen, hon har ett röstregister som får mej knäsvag

Helt totally awesome. Inte bara musiken, bara klippningen fick mej att få gåshud. Ljussättningen under hela spelningen var brilliant, bara en skön epilepsivarning.

Är man ett WT-fan borde man helt klart se denna spelning.


Kommentarer
Postat av: jessica jones

hahah, jag läste WT som White Trash och det blev väldigt roligt , hihiih

2011-03-10 @ 23:05:42
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: mary

haha ja jessica, det slog mej att många säkert kommer göra det, men det blev lite kul så jag ändrade inte ^^

2011-03-11 @ 08:50:38
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: