Viktoria

2011-11-09 16:34:09

 

Viktoria

Jag kände egentligen inte Viktoria personligen, men jag kände till henne och jag vet att vi setts under tiden jag hängde i Stenungsund.
Ett enda minne har jag av henne, vi satt på Lovisas balkong och gjorde mest troligt upp festplaner.

Det jag vet av Viktoria var att hon var en trasig människa, men jag hoppades på att det hade ordnat upp sig för henne. Av de få gånger vi sågs fick jag uppfattningen av att hon var en fin människa.
Det är svårt att sörja henne personligen, då vår kontakt var liten och det är så många år sen, men jag sörjer hennes öde, medvetet suicid eller inte.
Jag sörjer med de människor som stod Viktoria nära och jag sörjer att Viktoria aldrig fick bli en hel människa.
Jag tänker inte skriva något om Annie, då hon var, för mej, en helt okänd människa, men jag vet att hon var viktig för Viktoria.

Jag hoppas att Viktoria har fått frid, att hon är en hel, lagad, lycklig ängel.

Jhna, mina tankar är hos dig!

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Tack, min ängel.

2011-11-09 @ 19:54:41
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: