11 månader

2011-10-16 19:27:43
Egentligen borde jag inte ens blogga om detta idag, jag kommer inte kunna hitta rätt ord.
Idag har jag och min älskade Saari varit tillsammans i elva månader.
Det har varit alldeles för mycket motgångar det senaste året för mig, men hon har varit min klippa, min trygga hamn och jag har mycket att tacka henne för. Hon har lyft mig när jag har halkat, stöttat mig när jag vinglat och stått ut med mycket skit från min sida.
Det finns nog inga ord för hur mycket jag älskar denna människa, hur komplett hon gör mig.

Jag gillar faktiskt inte Kent, inte alls men jag måste ändå tillägna en av deras låtar till henne, för texten är vacker (om så lite borderline needy).

Saari, mina klippa, min kärlek, mitt allt. Vad vore jag undan dina andetag?

Elva månader and counting


Kommentarer
Postat av: Saari

Vad säger man... Vad skriver man... Jag känner kärleken mellan oss, gemensamt, för första gången kanske.



Du... åh, what are words! När jag säger att jag älskar dig så menar jag det lika mycket varje gång.



Nu ska jag lipa lite.

2011-10-16 @ 20:30:12
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: marielle

hahaha, din tjuv... nu snor du VÅR låt ju ;))



sv: åååh det där inlägget hade jag glömt bort >.<, nikotinfri gick som smort att vara i fyra dagar... sen skrev jag det där inlägget och satte det på "autodatera" om ytterligare några dagar... en dag därefter börja ja fuska lite :( dock inte mer än tre prillor om dagen... så helt snusfri... nej :(



haha, preggo var ett gulligt ord ;) jag tror att du kommer att klara det. då slutar du ju FÖR någon annan och du är bäst på att tänka på andra före dig själv! du kommer vara hög på babylyckshormoner istället :)

2011-10-16 @ 22:44:25
URL: http://ellieloo.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: