Dermal anchor

2011-10-15 12:56:38
Jag fick nyss hem mina dermal smycken och glad i hågen så trodde jag att det var tvärenkelt att göra på sig själv, hade fått bra tips.
Två såna här godingar, ett under varsitt nyckelben var planen.

Ursäkta, vem sa nu att detta var lätt? Jag petade, grävde, slet och rev i huden men icke, plattan ville inte alls bo under min hud.

Fick även med en gåva från coalcreek, en dermal anchor med blå sten. Då fick jag ideen att sätta den på handleden.

Fick fort ge upp det där med att använda piercingnål/kanyl och fick ta till ett lutet rakblad (farliga grejer nu) och det gick lite bättre iaf, men nin piece of cake var det inte direkt.

Jag lyckades men nyckelbenen får vänta till en studio.



Blir la snyggare när det läkt mer men den sitter på plats iaf


fail :P

Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen.

Ajja baja! Sådant där gör man hos en aktoriserad piercare.

2011-10-16 @ 17:42:06
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Andie: pfffft, petitesser:P

2011-10-16 @ 17:46:26
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Jessica

Läkte den på handleden bra? Sitter den kvar? Vad använde du för att "slutgilltigt" få fast den. Kanyl eller rakblad?



Många frågor :-)

2012-04-02 @ 16:10:10
Postat av: mary

jessica, nej jag tappade smycket och det växte igen. trist

2012-04-02 @ 18:33:39
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: