Malin

2011-10-08 15:16:48

 

Aldrig att jag glömmer dig. Din röst, ditt skratt, dina galna uppptåg. Din enorma personlighet.

Jag saknar våra telefonsamtal som kunde vara i timmar. Rensade ur telefonnummer ur mobilen idag, men ditt fick vara kvar. Jag kommer aldrig använda det, men jag kan inte heller ta bort det. Det kommer finnas kvar.

Jag har nog inte ännnu förstått att du inte kommer tillbaka. Så kan det väl inte vara? Hur kan du vara borta?

I've been so lost since you've gone
Why not me before you?
Why has fate deceived me?



Kommentarer
Postat av: Saari

Jag saknar henne så jävla mycket. Så mycket.

2011-10-08 @ 15:41:19
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: