VAD-färdighet

2011-10-13 18:12:35
Fick höra en liten rolig anekdot om mig själv idag. Man kan inte komma ihåg alla tokerier man gjort, så det får andra göra.
Mia har mycket skoj om mej och måste dela med mig av den jag fick höra idag.
Detta var under tiden vill höll på att traggla färdigheterna. (vad, hur...)
Jag skickar ett sms från krogen

-NU har jag fattat det här med VAD?
-Eh..va?
-Jo, jag fick en panikångestattack, men istället för att få spel så stannade jag upp och analyserade känslan. Jag hade inte panikångest, jag var för full och behövde kräkas. So I did!

Haha vad ska man säga...

Kommentarer
Postat av: Saari

Hahahah, olika människor lär sig på olika sätt!

2011-10-13 @ 19:31:47
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: