Hej

2011-09-10 10:47:24
Det är fantastiskt att sitta hemma, i sin egen soffa, kolla på sin egen tv (nåja, Saaris, var inte på petiga nu), samtidigt är det lite läskigt. Man hinner fort vänja sej vid att alltid ha folk omkring sej man kan rycka tag i när det krisar.
Nu har permisen gått bra och jag har inte klappat ihop, tur nog. Jag var tillochmed helt ensam hemma i ca en timme, men det funkade bra.
Ska snart tillbaka till avdelningen men är hemma igen imorgon.

Kom in på avdelningen med tre olika mediciner. Nu är jag uppe i sex olika sorter. Bitter? Ja, en aning men jag får tänka att så länge de fyller sin funktion så får det vara så.

Fick en fråga om "vad jag var för sjuk", för jag skrev att jag vas less på att vara sjuk. Just då syftade jag nog mest på det bipolära men annnars är jag ju en borderlinebrud oxå (borderlinefitta?).
Det är helt enkelt min psykiska ohälsa jag blir trött på.


Nåja, jag var hos frisören igår iaf, det var på tiden. Toppade bara 2-3 cm men gjorde en urtunning oxå. Friösren var dock lite mesig och ville inte tunna för mycket men tillslut kom vi överens haha

Nu kaffe innan jag åker tillbaka


Kommentarer
Postat av: Saari

Skönt att det gick bra att vara hemma, och få vara själv en stund, men det låter som att du går omkring hemma och håller andan, som om du väntar på att det ska gå åt helvete. Du kan alltid rycka tag i mig. Jag menar det, jag vill att du ska göra det.

2011-09-10 @ 17:24:23
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Yolanda

Vad fint håret blev! =)

2011-09-10 @ 18:44:54
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: