Dygnsrytm

2012-12-07 14:39:00
Usch, jag pallar inte sovmorgon längre. Höll mig vaken till strax efter 23 igår för att få sova ut. Visst, vaknade strax efter halv åtta men usch vad hela dagen har varit fel. Jag har varit så väldigt trött, allt blev så snett.
Nä, 22-6.30 är mer min grej numera. Världens mest morgontrötta människa har gjort en total omvändning. Så ikväll är det jag som släcker ögonen vid 22. Pensionär deluxe XD
 
Som sagt, trög dag. Läst lite, skrivit lite, sovit. Gäspat, pratat, lyssnat. Frusit.
Men jag ska inte klaga, mitt liv är fint för tillfället

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge du mår bra så får du vara hur pensionärig du än vill <3

2012-12-07 @ 15:00:45
Postat av: Mrs Andie

Jisses vad duktig du är som har skaffat dig så fasta rutiner. Jag är sjukt avundsjuk på dig! Vi har iofs lite si och så nätter eftersom Pyret håller på att få tänder stup i kvarten men jag tror på rutiner som en del i ett bättre mående.

Svar: eller huraaw kliar i munnen på stackarn
Mary

2012-12-09 @ 17:26:39
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: