Glögg och scrapbooking

2012-12-15 12:15:57
Ikväll kommer Maria och Patrice för pyssel och glöggprovning. Vi har äpple, aperlsin, choklad, chillichoklad och hjortron. Nom.
Jag ska pyssla på i min scrabook enbart ägnad till jane-relaterade grejer
 
Hade en disskussion igår vilket ledde till massa skrivideer. Åh jag gillar när det bara rullar på.
Sovmorgon till strax efter tio idag. Tack tillfällig medicinering, jag behövde sömn om så lite kemisk. Jag är utvilad iallafall vilket var det relevanta.
 
Puss på er XD

Kommentarer
Postat av: Mrs Andie

Jag tycker att din Jane-skrivbok är skitsnygg!

Svar: tack =) hoppas det kommer roliga saker att fylla den med
Mary

2012-12-15 @ 22:41:32
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: