varför Jane?

2012-12-06 12:22:47
Den speglar en vardag som många delar och visar att livet inte behöver vara svart eller vitt. Man kan känna igen sigoch kanske hitta tröst.
Jag tar upp ämnen som samhället inte pratar mycket om såsom självskador. Läsaren kan känna sig mindre ensam och kanske kan hitta motivation till att sluta med ett självskadebeteende. 
 
Man väljer inte sin omgivning eller förutsättningar som barn, man blir placerad och ett offer för omständigheterna.
I svaghetern finns en enorm styrka som Jane besitter på sitt eget sätt
 
Genom Jane kan jag hantera och lära mig acceptera min biplär-diagnos

Kommentarer
Postat av: Saari

Du är så bra som vänt din diagnos till något konstruktivt älskling <3

2012-12-07 @ 08:54:46
URL: http://iamsaari.se
Postat av: Sara

Jag längtar verkligen efter att få läsa boken! :-)

Svar: Kul att höra :)
Mary

2012-12-07 @ 13:37:49
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

YAY! :)

2012-12-08 @ 11:55:41
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: