Plan

2012-02-24 18:09:12
1. Skriva ut Jane, på papper
2. Läsa igenom, eventuella ändringar
3. Ev ändra och "städa" dokumentet
4. Skicka iväg till div förlag
5. Vänta....
6. Time will tell

Tyvärr har skrivaren pajjat så punkt ett kan dröja ett tag, tyvärr.
Jag är dock inte helt nöjd, hela boken är 119 sidor typ, det känns för lite men samtidigt kan jag nog inte få in mer utan att upprepa mig. 
Det är klart för lite positiva saker, men det är faktiskt svårare att skriva om.

Wish me luck, eller nåt

Kommentarer
Postat av: Saari

Låter helt underbart. Vilket jäkla jobb du gjort!

2012-02-24 @ 18:13:54
URL: http://iamsaari.se
Postat av: h.

De flesta förlag föredrar dock en välskriven synopsis samt några få sidor ur boken och att de själva får be om hela manuset än att du skickar det direkt, det blir inte läst ändå tyvärr. Bara ett tips, lägg mycket krut på en synopsis som gör boken rättvisa

2012-02-25 @ 20:53:14
Postat av: mary

H: tack för tipset

2012-02-26 @ 00:07:34
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Andie

Du är helt klart modigare än mig eftersom du väljer att skicka in ditt manus till olika förlag. Själv är jag lite av en fegis och det är dels därför jag valt att publicera mina böcker via en print-on-demand tjänst. Jag önskar dig lycka till med detta projekt och håller tummarna för att du får ditt manus antaget.

2012-03-06 @ 22:56:20
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: