Bloggpaus

2012-02-01 11:34:14
Jag har inte mått så väldigt bra senaste dagarna och valt att inte blogga.
Nu är det februari, den månad som alltför ofta betyder slutenvård för min del. Jag hoppas jag ska klara mig igenom det utan avdelningen i år.
Jag hoppas att mina uppfräschade DBT-kunskaper ska kunna hjälpa mig att hålla mig på banan. Även jobbet, fast dte bara är en dag i veckan. Jag försöker se alla positiva saker jag har runt mig, istället för att gräva ner mig och fastna i det dåliga.

Det går sakta framåt med Jane, skrivit 72 sidor nu. har släppt lite på pressen att den ska bli klar NU NU NU. Den blir helt enkelt klar när den blir klar. Det är inte helr rimligt att skriva en bok på en månad typ.

Idag blir det städa och en sväng på mediamarkt. Jag hoppas de ska kunna återuppliva min stackars xperia.

Nu hoppas vi att jag klarar februari

Update: Ändrat textformat efter tips från Forum. Jane är nu 107 sidor :)

Kommentarer
Postat av: deadpassive

ser fram emot att läsa!

2012-02-01 @ 12:26:00
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Jonas

du är så bäst. Du vet att du har en vän här om det är något. Jag är stolt över det du skriver. Så himla stolt <3

2012-02-01 @ 14:01:20
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Imponerande, du har ett sådant go och flow i ditt skrivande. Och du är duktig på det också. Got da skillz. Redan så många sidor, och inte bara blahaj från vad Jag läst. Tvärtom.

2012-02-02 @ 08:27:25
URL: http://enkaffe.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: