American Horror Story

2012-01-15 10:32:38
Vi sträcksåg de första elva avsnitten av American Horror Story på två dagar. Vi har säsongsfinalen kvar att se nu och jag är sjukt pepp. Helt otroligt bra serie, väldigt mycket Amityville Horror över det hela.

I rollerna ser vi Connie Britton och Dylan McDermott men även Jessica Lange.
Serien är från 2011 och finns som sagt 12 avsnitt och säsong två är planerad för oktober 2012.

Jag tycker serien är mycket psykologisk skräck, inte så att man hoppar till och vrålar rakt ut utan mer rysningar och man kommer på sig själv med att inte ha fötterna på golvet. Precis som jag vill att skräck ska vara.

American Horror Story får en massa plus av mig

Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen

Åh det låter som en serie i min smak. Men jag har så himla svårt att följa serier av någon anledning så det är ju tur att de finns på boxar nu för tiden :-D

2012-01-15 @ 21:47:17
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: