Bitterness

2012-01-03 14:44:38
Sitter och jobbar med en ny text om Jane, men det går bitvis ganska trögt. Det gör mig otroligt bitter för jag vet att det är min medicin som sätter gränser för mitt flöde.
Tottaly against medical advice hoppade jag över medicinen ett par kvällar förra veckan och jisses vad produktiv jag var.
Men....
Ni vet att det alltid finns ett men och i detta fall är det att jag kommer bli väldigt sjuk utan medicinen.
Först kommer jag bli pigg, kreativ och fullkomlig babblig med tusen ideer och projekt. Sen kommer jag sluta sova ordentligt. Jag kommer prata ännu mer och skrida till verket med alla projekt.
Sen kommer...
Det förstår ni nog själva. Krashen. Djupdykningen. Mörkret.
Ja, jag är bitter.

Kommentarer
Postat av: andie - med pyret i magen

Jag brukar inte skälla på dig Maria men nu måste jag göra det som en bipolare till en annan. Man ska inte hoppa över medicinen även om man blir superkreativ utan den för egentligen är det ju så att du är så där kreativ även med meds du måste bara gräva lite för att få fram det. Jag vill inte att du skadar dig på det sättet, för du betyder för mycket för mig bara så att du vet, tänkte nämligen på dig när jag åkte till jobbet i morse. Du är ju min barndomskompis!

2012-01-10 @ 17:24:00
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

fina andie <3 jag vet hur dumt det är, jag insåg mitt misstag, tur nog i ganska god tid.

2012-01-10 @ 17:26:24
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: