En sak i taget

2012-01-16 18:33:28
Det står lite still med skrivandet nu men det måste väl få göra det vissa dagar. Ska jag sitta och tvångskriva blir det ju bara ordbajs som ingen vill läsa iaf.
Spenderade helgen med att tänka över dbt'n och det jag skrev om i fredags. Kom fram till att det var inte motivationen som brast utan engegemang och jag har peppat mig själv. Jag har ställt en klocka som ringer på mattider och när den ringer är det NU som gäller. Det funkar inte för mig att tänka att jag "ska göra det snart".
Jag övar på att vara här och nu och ta en sak i taget. Varva ner lite efter lite för lång tid med full fart.
Det är inte helt lätt men jag har gett mig fan på att det ska gå.

Snart blir det nog att fortsätta med NCIS

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du NCIS?:O

:P

2012-01-17 @ 07:16:11
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se
Postat av: mary

haha ja marie, tänka sig. nån snäll filur som sålde dem till mig

2012-01-17 @ 10:50:15
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: