From bad to better

2012-01-13 16:07:40
Det känns bättre nu. Jag trotsade mitt dåliga humör och gick och handlade. Okej, milt tvång från Saari but I did it.
Skönt att få det gjort och ska jag få ordning på matrutiner är det bra att ha mat hemma. Just saying....

Slökollar på O.C, dricker ohälsosamma mänger kaffe och försöker komma över den dåliga starten på dagen. Släpp, omfokusera, gå vidare.

Ikväll blir det American Horror Story och mys. Kanske en pretantiös kopp te eller en finöl.
Man måste se skräck fredagen den 13e, dock måste man inte se just DEN filmen. Right.

Nu ska jag släppa bitterheten och le lite för mig själv. Halfsmile. Endorfiner.

Mia gav mig en Mindfulness-smiley. I pannan. Trodde inte hon skulle göra det, men Mia is Mia

Kommentarer
Postat av: Saari

Haha, så himla typiskt dig och Mia!

2012-01-13 @ 16:12:18
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: