Hairy buissness

2012-01-13 17:43:26
Jag vet, det är mycket hår hit och dit men jag och mitt hår har ett komplext förhållande.
Snart är det dags att säga tack och bock till mina slitna rufsiga clip-on extensions och få helt nytt fint hår fastsatt med lim. Kommer bli awesome att slippa knöliga spännen, behöva sätta om dem var tioende skund och dessutom syns det mindre med fastlimmat hår.

Jag väntar mest på besked från tjejen som ska hjälpa mig att sätta fast det, sen blir jag snygg i håret igen.

Har köpt 200 slingor med äkta Remy-hår (göttig kvalitet på det) och det räcker till en förlängning, när man har tjockt hår som jag. Annars är det vanligt med 100-120 st.

Jag är skapligt hår-fixerad, yes.

Löshår i olika fomer och tillbehör finns på happyhair eller rapunzel.

Kommentarer
Postat av: jessica jones

reklaminlägg? ;)

2012-01-15 @ 10:56:45
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: mary

jessica, det blev ju lite så även om inte det var tanken

2012-01-15 @ 10:58:52
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: