It's a bad day

2012-01-13 13:10:18
Min motivation ifrågasattes på Vågen idag, då jag hela tiden tappar rutiner trots tjötande om det.
Jag har alltid känt att jag varit motiverad till att få till det, men nu börjar jag undra själv med.
Vad är det som gör att jag hela tiden tappar allt, att jag inte håller schemat?
Jag VILL ju ha en strukturerad vardag. Eller?
Förstår ju att det blir tröttsamt för personalen på Vågen att banka in samma skit i min skalle hela tiden, endast med resultat FAIL.
Att höra att de blir less på mig får mig faktiskt själv att ifrågasätta min motivation.
Jag vet inte. Något ställer ju till det iaf.
Dålig dag, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Saari

Men du, du försöker faktiskt. Och på många sätt är du framgångsrik även om det inte är 100%. Practice makes perfect <3

2012-01-13 @ 15:13:25
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Y,

Jag känner dig bara genom din blogg, men jag tycker (baserat på det jag har läst) att du verkligen kämpar! Du är riktigt bra på att plocka fram det är som du är nöjd med i ditt liv och det är otroligt viktigt.



Keep up the good work!



Kramar till dig

2012-01-13 @ 20:35:55
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: Andie - med pyret i magen

Det kanske är dags att backa och se över schmat det kan ju faktiskt vara så enkelt att du skriver in för mycket på det bara för att du vill visa dig duktigare och att du klarar mer än vad du egentligen gör. Jag var nämligen så, skit duktig på schema skrivning, exemplarisk tillomed men jag höll inte skiten för fem öre...det handlar om balansen.

Sedan att du just kommit ur ett hypomaniskov gör inte det hela bättre eftersom du fuskat med medsen, förgrymmade unge!

2012-01-14 @ 09:16:12
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

mja jag överplanrerar inte så mycket, men det jag faller på är måltider. Jag hoppar gärna över tex lunch men tanke att "jag gört snart"

2012-01-14 @ 15:59:45
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: