Konstnärshoppen

2012-01-25 12:22:20
Ja, igår hade jag mina första två timmar  på konsnnärshoppen igår. Det hände väl inte alltför mycket, jag gick runt och lärde känna butiken lite, såg vad som fanns. 
Fick lite lagom med information, men kan tro att hälften ändå ramlat bort nu.
Jag fick i allafall en bra magkänsla, jag tror det kommer bli väldigt roligt, speciellt senare när jag får mer arbetsuppgifter, men vi ska ta små steg.  Dom är iaf noga med att det ska bli rätt för mig, inte för dem.

Det enda jag är lite nervös för är det här med mina armar. Nåndag kommer jag säkert ha kortärmat på mig och jag vet faktiskt inte hur de ställer sig till det, de har ännu ingen aning om vad som döljer sig under mina tröjärmar. Men den dagen, den sorgen I guess.

Jag och Saari hade bildterapi efteråt, med Marika från Hera, så det blev en lång dag, men så trevlig. Jag återkommer mer om det. jag måste ut med den lilla beige tussen nu

Kommentarer
Postat av: Patrice

Ja, det där med armar. Det är en speciell sak det. Jag var ute på praktik för en nästan två månader sen. Jag tänkte och grubblade ifall jag skulle ha kortärmat. Och en dag slog jag till, jag drog på mig kortärmat. Förvisso har jag vara ärr på en arm, men still. Ärr som ärr, right?

You can do it. Jag tror på dig!

kramar!!

2012-01-25 @ 15:18:04
URL: http://patricesalminen.blogg.se/
Postat av: mary

Patrice : ja en eller två armar med ärr spelar inte roll, ärr som ärr som sagt.

men jag tror nog jag kommer kunna ha kortärmat när jag känner mig mer bekväm i miljön och kommit in i det hela mer

2012-01-25 @ 15:23:35
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Patrice

Sv: Ja precis, det handlar ju om det också. Jag tycker då inte att man ska pressa fram det hela med att ha kortärmat. Det tycker jag verkligen inte. Som du säger, man ska vara och känna sig bekväm.

2012-01-25 @ 18:08:20
URL: http://patricesalminen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tänker att dom ändå vet att du haft nån slags problematik. Eller? Om man arbetstränar 2 Tim i veckan så är det väl inte helt crazy att tänka sig att du skulle haft det lite svårt.

2012-01-25 @ 23:11:32
Postat av: mary

hanna, visst vet dom det men det behöver ju inte alltid synas

2012-01-26 @ 12:51:06
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: