Sjuk Mary, sjuk Jane

2012-01-22 12:52:32
Att min Jane är väldigt ätstörd är ju ingen överaskning, men att skriva om det är inte det minsta ball. Att försöka minnas alla tankar och känslor från den tiden för att det ska bli så äkta som möjligt.
Mycket är förstås sånt jag hittar på, utiifrån fantasi och andra ätstörningshistorier jag har läst men det är fortfarande svårt att inte tänka tillbaka på sin egen tid som sjuk. 
Det jag minns. Det är ganska så luddigt. Men jag minns skräcken över mat, fasan över minsta gram och jag minns hur fruktansvärt trött jag var, hur sjukdomen slet på min kropp utan att jag kunde kämpa emot.

Nåja, det ska väl säkert finnas nåt bra med att gräva i det, få mer distans och inse att det man gjorde mot sig själv är något man aldrig skulle göra igen.
Let's hope

Kommentarer
Postat av: Saari

"Nåja, det ska väl säkert finnas nåt bra med att gräva i det, få mer distans och inse att det man gjorde mot sig själv är något man aldrig skulle göra igen."



Amen.

2012-01-22 @ 14:18:54
URL: http://iamsaari.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: