Sneak Peek på Janes barndom

2012-01-10 15:48:32
Saxat ur en ny del om Jane, under construction. I denna del har Jane även fått en egen röst, det kommer att bli intressant att utveckla vidare. Hon blir mer och mer en person för varje del jag skriver. Jag gillar henne, min egen lilla Jane
(haha där fattade alla varför jag hamnade på hispan en helg)

Jane försöker glömma och gå vidare, försöker utplåna såren från sin barndom. Hon behöver inte längre en mamma som tar hand om henne, men svidande minnen piskar hennes själ. Känslan av övergivenhet, skräcken efter för många ensamma nätter.
Hon letar något fint bland spillror av bardomens minnen, hon söker ett tecken på kärlek men hennes inre är tomt.
Jane försöker glömma och gå vidare, hon försöker utplåna såren från sin barndom. Hon behöver inte längre en mamma som tar hand om henne, men svidande minnen piskar hennes medvetande. Känslan av övergivenhet, skräcken efter för många ensamma nätter.
Hon letar något fint bland spillror av bardomens minnen, hon söker ett tecken på kärlek men hennes inre är tomt.



(utkast till omslag)




Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen

Smakprovet var riktigt bra. Och omslaget var skitcoolt jag tror att din novellsamling om Jane kommer att bli riktigt, riktigt bra.

2012-01-14 @ 00:04:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: