what happened?

2012-01-08 14:46:28
Tankarna snurrade på i en rasande fart. Jag hade så många ideer, de flesta helt genialiska (ehrm, ja..ni vet). Jag ville bara skriva och skriva, allt kreativt arbete jag kunde komma på.
Jag slarvade med medicinen, jag mådde ju AWESOME. Snabbt, snabbt.
Jag sov dåligt. Speedad men trött.
Frustrationen av att inte kunna samla sig, att inte kunna göra allt. Att behöva medicinen. Att behöva sömnen.
Jag krävde en destruktiv handling för att ta mig ner på jorden, men ville inte det heller.
Jag började gråta. Akutpsyk med 112 i puls. Eller var det 118. (ambulans eller eniro).
Jag valde vårdavdelning. Äta, sova, medicinera och koppla bort alla andra intryck.
Jag har fortfarande många ideer, jag är fortfarande rätt kreativ i sinnet men jag tar det lugnare. Det får gå långsamt ibland. 
Jag mår hellre bra än att vara överproduktiv.

Kommentarer
Postat av: Saari

Den allsmäktiga bipolära cykeln... det är tur att du var klok nog att lägga in dig. Bryta cykeln!

2012-01-08 @ 16:21:18
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: