hemmavid

2012-07-24 11:32:17
                                                 
Chill i uppsala
  Nu är vi hemma igen, efter tre dagar i Uppsala och fyra dagar i Nordmaling. Vi har fyllt dgarna med liv men även hunnit med att vila. Vi har träffat Elisabet Alphonce, Andie, Ricky och Pyret. Mys med bebisgos. 
Mys med Pyret
 
I nordmaling var det den årliga marknaden som man måste gå på. Lite jox fick följa med hem, jag har ju redan erkänt mina foppatofflor. I mean....the day. Men satan i gatan vad bekväma dom är (geez, känns som jag svär i kyrkan typ). På lördagen såg vi Saaris ksin Fredriks band lira. De var riktigt grymma, men jag var svinkall och om det är nåt som gör mig riktigt gnällig så är det när jag fryser. Det går typ inte att resonera med mig.
Tjejjor på park(eringsfest)
 
Anyhow så är detskönt att vara hemma i vardagen igen. Fylla dagarna med att skriva, träffa vänner och bara LEVA!

Kommentarer
Postat av: yolanda

Härligt!

2012-08-04 @ 22:01:55
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Andie

Jag säger det igen, det var sjukt trevligt att ha er på besök och både jag och Pyret saknar er massor. Skönt att du och Saari har hunnit med både vila och aktivitet och landat i vardagen igen. kramen

Svar: vi saknar lilla pyret med.Tyvärr landande vi får hårt =/
Mary

2012-08-06 @ 16:01:37
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: