lite this and that

2012-07-14 12:14:39
Nu ligger mitt manus hos tre olika förlag, så nu håller vi tummar och tår. Drygt att det säkert tar extra lång tid nu när det är semestertider, men det gäller bara att ha tålamod.
 
Idag blir det nog twin peaks, skriva (ordbajsa så krampen släpper) och göra ett kort. Chilla så mycket som möjligt innan nästa intensiva vecka.
Sovit som en klubbad säl typ tio timmar i natt. Hej trött tjej. 
 
Är nöjd över att jag fått in Saari på TP-spåret. Sen att det är runt 20 år försent får man väl leva med haha. 
"nu börjar serien flippa"
"eeh, ja den har ju varit fullt normal hittils....not."
 
What to say

Kommentarer
Postat av: zelda

Har en nattvrakvaka så kikar in en kategorin här, och ser att det var från 2012 men ändå, shit vad spännande, hur gick det med boken? Är den biografisk eller skönlitterär?

Och Twin peaks, haha, upptäckte den först för typ en månad sedan och älskade genast Cooper, vilken underbar kaffesörplande karaktär. Är bara inne på fjärde avsnittet än men förstår att den bara kommer bli mer flippad och ännu mer tokflippad. Som jag har förstått så var serien värsta grejen för kidzen när den kom ut, men tillslut så vart det för mycket för dem och alla bara slet sig i håret för "Jag vill ju bara veta vem fan som mördade Laura!!"

Svar: twin peaks kommer flippa ordentligt hhaha. hehee jag veeet vem som mördade henne. Jag är such a sucker. Har sett serien otaliga gånger, filmen x antal och läst boken (Laura Palmers hemliga dagbok). Love!
boken kom ut typ feb -13.. finns på div näthandlar. den är skönlittelär men mycket är baserat på mitt eget liv.
på tal om bok så får vi "till Daniel" imorrn, ska ja hålla en till dig?
Mary

Postat av: zelda

Du behöver int hålla ett exemplar av den där "till daniel" till mig, finns säkert att få tag på nån gång i framtiden. Nu är mitt enda mål att läsa din bok, får ju in stålarna imorrn så längtar som faen att klicka mig in på bokus igen :D Men herregud kvinna, sträck på ryggen och promota boken! =O Tänker mig en snabblänk + bildfodral direkt från sidomenyn på bloggen, och på facebook och hela köret. Bah Go for it och håll inte inne sådana gobitar ;)

Svar: ååh vad kul :)jag var rätt bra på att promota den när den var ny men kommit av mig lite nu. dags för ett uppsving I guess =)
Mary

2014-11-19 @ 00:20:33

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: