Besöka graven

2012-06-19 14:14:37
Jag är orolig för morgondagen. Hur det kommer kännas, hur jag kommer reagera. Omöjligt att veta innan. Tårarna kommer garanterat, men sen då? Ilskan, förnekandet. 
Det blir första gången jag ser hennes riktiga grav, med sten och sådant. Sist var det ett träkors och ett hål i jorden.
Det gör så förbannat ont att tänka på det, så här skulle det inte bli. Och jag sörjer att jag inte hann träffa denna fantastiska människa. Vi hade planer att ses till sommaren, men vi hann aldrig. 

Jag vet inte om hon såg mig som en bästa vän, men jag tror det. Hon var helt klart en av mina bästa vänner iaf, våra telefonsamtal och skype-babbel är ovärderliga. Jag minns hennes röst, hennes skratt.

Damn damn damn, what I wish to have you here


Kommentarer
Postat av: sandra piik "att leva som psykiskt sjuk"

hon verkade vara en så otroligt fin människa. det är så fint att läsa vad du och saari skriver om henne.

2012-06-19 @ 19:12:48
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: Patrice

Jag citerar från filmen Gladiator

"you will see her again... but not yet... not yet..."
Ett av de vackraste citat jag vet, iaf från den filmen.
Vila i frid <3

2012-06-19 @ 19:33:09
URL: http://patricesalminen.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: