svar på lite kommentarer

2012-03-07 12:48:21
"Du är helt klart modigare än mig eftersom du väljer att skicka in ditt manus till olika förlag. Själv är jag lite av en fegis och det är dels därför jag valt att publicera mina böcker via en print-on-demand tjänst. Jag önskar dig lycka till med detta projekt och håller tummarna för att du får ditt manus antaget."

Jadu Andrea, det var inte min idé från början, jag vaer helt inne på vulkan eller liknande men så färeslog Saari att jag skulle skicka runt manuset och jag tänkte att why not. Wors case scenario så får jag tapetsera med refuseringsbrev och sen skicka allt till vulkan. Men jag har ju inget att förlora.
Men det är läskigt haha.

Hahaha. L7, hole, bikini kill. Det kommer alltid finnas en liten riot grrrl i mig

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: