Frågor från andie

2012-05-22 17:08:00
Andie utmanade mig med lite frågor jag ska svara på so here goes

1. Vad skulle du våga dig på om du visste att du inte kunde misslyckas?
Söka jobb?

2. Vad är din passion?
Böcker, filmer, pyssel, musik

3. Vad inspirerar dig i din vardag?
allt från vackra färger i naturen till små pärlor på jobbet. och musik, alltid musik

4. Vad är du mest tacksam för?
Att jag har tk över huvudet, mat på bordet, med en underbar sambo

5. Behandlar du kärlek som ett substantiv eller ett verb?
pinsamt nog kommer jag inte igåg vad som betyder vad så jag kan inte svara

6. Vad är en sak som du tänker på som alltid får dig att le?
Saari och våra tokiga djur

7. Hur ger du din själ näring?Bästa stället ever

8. Gör du nya misstag eller bara samma som du redan gjort?
Förmodligen både och

9. Har du upptäckt vad din uppgift i livet är?
Jag håller fokus på att överleva, det får räcka just nu

10. Vad gör något vackert?
att det finns en äkta känsla i det

11. Hur hittar du lyckan?
Jag tittar på min älskade varje dag, tar henne i handen och vet att det är min största lycka


Kommentarer
Postat av: Andie

Intressanta svar :-D Men fråga 7 fick jag inte kläm på vad du svarade...

2012-05-24 @ 23:02:38
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: